پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215563
امتيازات داده شده در برجام بسيار بيشتر از امتيازات گرفته شده است
تاریخ انتشار : 1395/05/01 17:52:07
نمایش : 1258
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: در برجام امتيازات داده شده اصلا قابل مقايسه با امتيازات گرفته شده نبود و اگر در برجام پولي آزاد شده، بايد در اقتصاد مقاومتي، اشتغال و رونق اقتصادي به کار گرفته شود و نبايد مسئولان چشم به خارج از کشور داشته باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از منطقه آزاد حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري در خطبه‌هاي نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: گرايش‌ به مسائل دنيوي، تجمل‌گرايي و ثروت‌اندوزي تقوا را از انسان مي‌گيرد.

وي با بيان اينکه امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره اين موضوع را گوشزد کرده‌اند که مراقب باشيد مبادا اشرافي‌گري و تجمل‌گرايي رواج يابد افزود: حساسيت‌هاي مردم در خصوص برداشت از بيت‌المال و حقوق نجومي بسيار ارزشمند و قابل ستايش است.

نکونام تاکيد کرد: حساسيت افکار عمومي نسبت به ارزش‌هاي خدا و جامعه بسيار مهم است و بايد به عنوان يک فرهنگ تقويت شود و در اين راستا نياز است که جامعه با برداشت‌هاي نامتعارف مبارزه کند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ششم مردادماه روز آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي و کارآفريني ادامه داد: کسب علم و فن در اقتصاد مقاومتي بسيار ضروري و کليدي بوده و هرکس در هر جايگاه، موقعيت و رشته تحصيلي که هست بايد اهل فن، حرفه و نقش‌آفرين باشد.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري بيان داشت: هفتم مردادماه سال ۱۳۶۰ سالروز فرار خفت‌بار بني‌صدر و مسعود رجوي سرکرده گروهک جنايتکار منافقين از کشور به کشورهاي اروپايي و آمريکا که خود تروريست‌پرور هستند، است.

وي يادآور شد: اين نکته که برخي از مسئولان در داخل کشور دل به بيگانگان بسته‌اند و علي‌رغم همه جنايات، بدعهدي‌ها و خونريزي‌هاي به دست آن‌ها در حق اين ملت، نشان از آن دارد که اين افراد هنوز توجه به اين امر ندارند و دل به برجام خوش کرده‌اند.

نکونام با بيان اينکه در برجام امتيازات داده شده اصلا قابل مقايسه با امتيازات گرفته شده نبود ادامه داد: اگر در برجام پولي آزاد شده، بايد در اقتصاد مقاومتي، اشتغال و رونق اقتصادي به کار گرفته شود و نبايد مسئولان چشم به خارج از کشور داشته باشند.

نکونا با شاره به مسائل پيش آمده در بحث آب گفت: من بارها به مسئولان استاني تذکر دادم که در اين خصوص مشکل با قوه قهريه حل نمي‌شود چراکه مسئله ظريفي است و نمي‌توان به بهانه اين مسئله مردم را در اين استان، بين چند استان مختلف و حتي در کشور مقابل يکديگر قرار داد پس مسئولان کشوري و استاني مراقب باشند به مسئله آب با عقلانيت نگاه کنند.

نکونام يادآور شد رسانه‌هاي بيگانه در اين ميان درصدد بودند تا از اين نمد براي خود کلاهي بسازند تأکيد کرد: مردم ما از رسانه‌هاي بيگانه به‌ويژه BBC مکار انگليس خاطره خوشي ندارند و اگر آن‌ها منتظرند تا با استفاده از اين مسائل اختلاف‌افکني کنند و فاصله بين مردم و مسؤولين بيندازند سخت در اشتباه هستند، کشورهاي خارجي اگر مي‌توانند به فکر حل مشکلات داخلي خود و اوضاع اسفناک حقوق بشر در جوامع خود باشند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html